קישורים
מציג 17 עד 29 מתוך 29 נושאים.
« 1 2
 קו לעובד
קו לעובד קו לעובד

קו לעובד (עמותה רשומה 580175545) הוא ארגון לא ממשלתי ללא מטרות רווח הפועל מאז שנת 1991, שמטרתו הגנה על זכויות עובדים חלשים. הארגון מספק מידע על זכויות והגנה לעובדים המקופחים ביותר בישראל: מהגרי עבודה, פלסטינים, פליטים, מבקשי מקלט וישראלים בעלי הכנסה נמוכה.


לצפייה באתר קו לעובד     
 איגוד לשכות המסחר
איגוד לשכות המסחר איגוד לשכות המסחר

איגוד לשכות המסחר נוסד בשנת 1919 איגוד לשכות המסחר הוא ארגון העסקים והמעסיקים הגדול בישראל מסגרת האיגוד כוללת את לשכות המסחר בתל אביב, חיפה, ירושלים, באר שבע, נצרת ואילת. מספר העסקים והארגונים החברים באופן ישיר באיגוד בכל רחבי הארץ הוא כ- 5000 ובאופן עקיף עוד כ- 10,000 חברות עסקיות המאוגדות בלשכות המסחר באמצעות הארגונים החברים בו.


לצפייה באתר איגוד לשכות המסחר     
 לשכת רואי החשבון
לשכת רואי החשבון לשכת רואי החשבון

לשכת רואי חשבון בישראל נוסדה לפני 77 שנים בשנת 1931 והיא מאגדת למעלה מ-11,000 רואי חשבון העוסקים במקצוע ו-130 חברים נלווים בינלאומיים. הלשכה הינה הארגון היחידי של בעלי מקצוע חופשי בישראל העוסק בקביעת הנורמות והסטנדרטים של המקצוע כאשר בנוסף מקפידה הלשכה להיות מעורבת בכל הקשור למהלכים הכלכליים והחברתיים במשק.


לצפייה באתר לשכת רואי החשבון     
 לשכת עורכי הדין - וועד מחוז תל אביב
לשכת עורכי הדין - וועד מחוז תל אביב לשכת עורכי הדין - וועד מחוז תל אביב

תפקידי הועד המחוזי הם:
(1) לפעול להגנת ענייניהם המקצועיים של חברי הלשכה במחוז.
(2) לדון בשאלות אתיות העולות במהלך עבודתם של עורכי הדין.
(3) ליזום פעילויות ומפעלים מקצועיות לחברי המחוז. הועד המחוזי יוזם ימי עיון, השתלמויות, וסדנאות עבור חברי המחוז.


לצפייה באתר לשכת עורכי הדין - וועד מחוז ת"א     
 בנק ישראל - בירור שערי מטבע חוץ
בנק ישראל - בירור שערי מטבע חוץ בנק ישראל - בירור שערי מטבע חוץ

חוק בנק ישראל מדגיש את עצמאותו של הבנק. לכן מתמנה הנגיד בידי נשיא המדינה, על פי המלצת הממשלה, לתקופת כהונה של חמש שנים. הנגיד מופקד על ניהולו של בנק ישראל, ומתווה את המדיניות בתחומים השונים שבאחריות הבנק - המדיניות המוניטרית, מדיניות שער החליפין, ניהול יתרות מטבע החוץ, הנפקת המטבע, רישוי לבנקים ועוד. הנגיד משמש, על פי החוק, גם יועץ כלכלי לממשלה, ולפיכך הוא משתתף בישיבות ועדת השרים לענייני כלכלה ובדיוניה הכלכליים החשובים של הממשלה.


לצפייה באתר בנק ישראל - מטבע חוץ     
 התאחדות הקבלנים בישראל
התאחדות הקבלנים בישראל התאחדות הקבלנים בישראל

ענף הבנייה והתשתיות בישראל מצוי בחודשים האחרונים בתקופת מפנה חלקית: מחד אנו עדים להתעוררות במכירת דירות בעיקר במרכז הארץ הבאה לידי ביטוי גם בעליית מחירי הדירות, ומאידך, לצד ההתאוששות במרכז הארץ, סובלות ערי הפריפריה של ישראל בנגב ובגליל מהתעלמות לאומית והעדר ביקושים. אחת המטרות שלנו כהתאחדות הקבלנים תהייה להפסיק את תהליך החלוקה של מדינת ישראל למדינת מרכז ולמדינת פריפריה ולפעול אל מול הממשלה לקידום ועידוד הנגב והגליל.


לצפייה באתר התאחדות הקבלנים בישראל     
 הביטוח הלאומי
הביטוח הלאומי הביטוח הלאומי

המוסד לביטוח לאומי הוא אחד מעמודי התווך שעליהם נשענתמדיניות החברה והכלכלה בישראל. הוא פועל מתוקף חוק הביטוח הלאומי שהתקבל בכנסתבנובמבר 1953. מאז ועד היום הוקמו ויושמו במוסד לביטוח לאומי תוכניות ביטוח רבות, שהותאמו בהתמדה לצרכים המשתנים של החברה והמדינה. המוסד התרחב והתפתח במטרה להבטיחלתושבי מדינת ישראל רשת ביטחון בפני סיכונים כלכליים וחברתיים.


לצפייה באתר הביטוח הלאומי     
 שער הממשלה
שער הממשלה שער הממשלה

אוכלוסיית הגמלאים בישראל היא מן האוכלוסיות הגדולות והמשמעותיות במדינה. עבור ציבור זה ריכזנו מידע וקישורים מכל אתרי הממשלה ורשויותיה. כאן תוכלו לקבלמידע על פנסיה והשימוש הנבון בה, בריאות וסיעוד, חיים פעילים בקהילה ופעילויותפנאי, מידע על קצבאות ועל זכויות וכן מידע למטפלים בקשישים ולאוכלוסיות יעד משיקות.


לצפייה באתר שער הממשלה     
 אתר בית המשפט
אתר בית המשפט אתר בית המשפט

הרשות השופטת בישראל מורכבת מבתי משפט ומבתי דין, להם העניק חוק יסוד: השפיטה סמכות שפיטה. בידי בתי המשפט סמכות שפיטה כללית: בעניינים פליליים, אזרחיים ומינהליים. בידי בתי הדין סמכות שפיטה מיוחדת - לעניינים מסוימים ולאנשים מסוימים. לדוגמה, לבתי דין דתיים יש סמכות שפיטה בענייני המעמד האישי, ובעיקר בענייני נישואין וגירושין; לבתי דין לעבודה יש סמכות שפיטה בעניינים הנובעים מיחסי עבודה. בתי הדין לעבודה נמצאים באחריות הנהלת בתי המשפט, שהיא חלק ממשרד המשפטים; בתי הדין הדתיים נמצאים באחריות המשרד לענייני דתות.


לצפייה באתר הנהלת בתי המשפט     
 התמ"ת משרד המשפטים
התמ"ת משרד המשפטים התמ"ת משרד המשפטים

תחומי האחריות של משרד המשפטים הם רבים ומגוונים וכוללים את מערך הייעוץ והחקיקה, פרקליטות המדינה, הסיוע המשפטי האזרחי, הסנגוריה הציבורית, אגף האפוטרופוס הכללי והכונס הרשמי, אגף רישום והסדר מקרקעין, אגף השמאי הממשלתי הראשי, המרכז הארצי לגישור, הרשמים השונים ובכלל זה רשם החברות, רשם הפטנטים המדגמים וסימני המסחר, רשם מאגרי המידע, רשמים נוספים וכן יחידות האחראיות על רישוי מקצועי בהן מועצת רואי החשבון, מועצת שמאי המקרקעין רשם המתווכים והמחלקה לרישוי חוקרים פרטיים ושירותי שמירה.


לצפייה באתר התמ"ת משרד המשפטים     
 משרד הפנים
משרד הפנים משרד הפנים

משרד הפנים אחראי מטעם הממשלה על תכנון וביצוע המדיניות הלאומית. המשרד פועל ברמה הארצית וברמה המחוזית, ומספק שירותים ומידע בנושאים אזרחיים, בהם רישום אוכלוסין, הנפקת תעודות, ודרכונים, שירותי חירום, פיקוח על הבחירות, אכיפת חוקי התכנון והבנייה, פיקוח על אתרי רחצה, רישוי כלי יריה ונציבות כבאות והצלה.


לצפייה באתר משרד הפנים     
 מנהלת ההגירה
מנהלת ההגירה מנהלת ההגירה

משימת המנהלת תכוון מודיעין ותטפל בכל העבירות הפוגעות בעובד החוקי והלא חוקי בתחומיים: הפלילים, בחוקי העבודה ובחוק הכניסה לישראל. וכן בעבירות חמורות כמרמה הונאה וזיוף.


לצפייה באתר מנהלת ההגירה     
 לשכת עורכי הדין
לשכת עורכי הדין לשכת עורכי הדין

לשכת עורכי הדין בישראל הוקמה בשנת 1961, בין היתר לשם אגוד עורכי הדין ושמירה על רמתו וטוהרו של מקצוע עריכת הדין. הלשכה הוקמה כגוף אוטונומי, שמוסדותיו העיקריים נבחרים בבחירות דמוקרטיות, על ידי כלל עורכי הדין. במדור זה תמצאו פירוט והסברים על תפקידי הלשכה והטעמים להקמתה.


לצפייה באתר לשכת עורכי הדין     

  
 |  ראשי |  אודות המשרד  |  מאמרים ופסקי דין  |  קישורים  |  יצירת קשר  |  מפת אתר  |  הוספה למועדפים  | 
עורך דין הוצאה לפועל, הסדרת אזרחות ישראלית-משרד עורכי דין- www.angel-law.co.il © כל הזכויות שמורות
דוד אנגל, משרד עורכי דין כתובתינו: רחוב מנחם בגין 11 רמת גן 52681 מגדל תדהר רוגובין קומה 16 טלפון: 03-7513874 פקס: 03-6131616 נייד: 054-2433090
  בניית אתרים לעסקים   אינטרדיל