משפט אזרחי
משרד עורכי הדין דוד אנג`ל נותן ייעוץ על בסיס יומי ללקוחות שונים בכל ענפי המשפט אזרחי - מסחרי וייצוג בתביעות שונות בבתי המשפט השונים.

משרד עורכי הדין דוד אנג`ל בעל ניסיון רב ועשיר בתחומי המשפט האזרחי – מסחרי השונים. משרד עורכי הדין דוד אנג`ל מטפל בתיקים שונים בתחום המשפט האזרחי – מסחרי בהצלחה רבה.

בין לקוחותיו של משרד עורכי הדין דוד אנג`ל נכללים חברות מסחריות שונות וגופים פרטיים המקבלים יעוץ שוטף דרך קבע הכול באהבה ובנאמנות, במסירות ומקצועיות.

בין יתר השירותים שנותן משרדנו הינם יעוץ עקבי בחוזים שונים שעורכים לקוחותינו, בתביעות ושאלות שונות בתחום דיני עבודה וייצוג שוטף בבתי המשפט המוסמכים (ליטיגציה).

משרד עורכי הדין דוד אנג`ל מלווה את לקוחותיו בכל עניין וישמח ללוות אתכם ולהדריכם מניסיונו הרב בכל פעילות עסקית נדרשת הנובעת מסוג העסק שמנוהל על ידכם, כמובן בשימת דגש רב לאיכות הייעוץ לרבות השקעת משאבים רבים ועריכת בדיקה מקפת למהות העסקה העומדת על הפרק הכל בליווי מהיר ומסור, ובטיפול מקצועי ויעיל.
 ייעוץ וטיפול בתיקים שונים ללקוחות באופן שוטף
ייעוץ וטיפול בתיקים שונים ללקוחות באופן שוטף ייעוץ וטיפול בתיקים שונים ללקוחות באופן שוטף
משרד עורכי הדין דוד אנג`ל מספק שירותים שוטפים ונרחבים לחברות ועסקים פרטיים ומטפל ומייצג באופן עקבי ושוטף עסקים שונים, חברות ולקוחות מוסדיים דרך קבע (ריטיינר).
בין השירותים השוטפים אותם מספק משרדנו ללקוחותיו נמנים:
  • עריכה ושליחת מכתבי התראה שונים.
  • יעוץ ועריכת הסכמים / חוזים באופן שוטף.
  • ייצוג ויעוץ ללקוחותינו בבתי המשפט השונים, בוררויות, ניסיונות פישור ו/או גישור.
  • ניהול והתווית אסטרטגיה לתביעות שונות בבתי משפט השונים. 
  • ניהול וייצוג זוכים או חייבים בלשכות ההוצאה לפועל. 
  • ייעוץ משפטי שוטף בכל עניין.

 חוזים
חוזים חוזים
משרד עורכי הדין דוד אנג`ל עורך הסכמים מגוונים בין היתר של התחומים הבאים:

הסכמי עבודה שונים ,הסכמי ספקים , הסכמי קבלנות וקבלנות משנה שונים , הסכמי שיתוף פעולה מסחריים , הסכמי ייצוג וסוכנויות שונות , הסכמי כלליים.
באופן כללי, כאשר ישנם מחלוקות שונות ואי הבנות בין הצדדים לחוזה / ההסכם, לרוב חילוקי הדעות עולים ללא כל קשר לאמון בין הצדדים, ידוע כי מחלוקות עולות כאשר כל צד סומך על השני וחושב כי השני יודע את כל חישוביו ומחשבותיו כאשר ערך את ההסכם.  אולם, כאן בדיוק נעוצה הבעיה, מחלוקות בין הצדדים נובעות מאי ליבון הדברים כהלכה ובאופן ראוי והעלתם על הכתב בהסכם עצמו, הנושא נהפך לחמור יותר כאשר הצדדים לחוזה / ההסכם לא עורכים ביניהם הסכם כלל ומסתמכים על הגינותו או הבנתו של הצד השני להסכם.

ראה מידע נוסף     
 ייצוג שוטף בבתי המשפט
ייצוג שוטף בבתי המשפט ייצוג שוטף בבתי המשפט

משרד עורכי הדין דוד אנג`ל צבר ניסיון רב בניהול תיקים והליכים שונים בבתי המשפט השונים, משרדנו ייצג ומייצג לקוחות בכל הערכאות השיפוטיות בישראל ובכל הסכסוכים חוזיים והעסקיים.

חשוב להבין כי ניהול מקצועי של תיק ו/או תביעה משפטית בבתי המשפט השונים, דורש בנייה והכנת אסטרטגיה כוללת של התיק הספציפי מול הצד שכנגד בבית המשפט.  גיבוש והכנה אסטרטגיה הולמת הכריע פעמים רבות מספור את הכף לטובה בתוצאה משפטית רצויה, מכאן קמה כל החשיבות הגדולה בהכנה ויצירת אסטרטגיה מתאימה ללקוח שדורש מעצם העניין השקעת זמן וחשיבה מרובים עוד בשלבים הראשוניים של כל תיק ותיק.


 דיני עבודה
דיני עבודה דיני עבודה

משרד עורכי דין דוד אנג`ל עוסק רבות בתחום דיני עבודה ובשאלות משפטיות שונות שנוסעות מתחום משפט העבודה.
בתחום משפט העבודה משרדנו נותן ייעוץ משפטי מקצועי יום יומי הן למעסיקים והן לעובדים. חשוב לדעת כי תחום דיני העבודה בישראל דורש שליטה בצד המשפטי, שליטה שמאפשרת למעסיק או העובד להשיג את התוצאה המתבקשת.


ראה מידע נוסף     

 |  ראשי |  אודות המשרד  |  מאמרים ופסקי דין  |  קישורים  |  יצירת קשר  |  מפת אתר  |  הוספה למועדפים  | 
עורך דין הוצאה לפועל, הסדרת אזרחות ישראלית-משרד עורכי דין- www.angel-law.co.il © כל הזכויות שמורות
דוד אנגל, משרד עורכי דין כתובתינו: רחוב מנחם בגין 11 רמת גן 52681 מגדל תדהר רוגובין קומה 16 טלפון: 03-7513874 פקס: 03-6131616 נייד: 054-2433090
  בניית אתרים לעסקים   אינטרדיל